Ring til os tirsdag-fredag 10-16 på25 36 90 73

Sæsonbrochuren2020-2021

Formanden har ordet:

Igen i år byder vi alle velkommen til en ny sæson, hvor vi har fundet 12 forestillinger, som bestyrelsen kunne blive enige om, var gode nok til vore medlemmer og gæster.
4 af forestillingerne vil blive opført i Taastrup Kulturcenter på lørdage kl. 14:00, som matineforestillinger, hvor der er mulighed for at spise en let frokost i Kulturcaféen inden forestillingen.

I september måned afholdes generalforsamling, og vi vil bestemt opfordre vore medlemmer til at deltage. Vi vil meget gerne høre jeres meninger om foreningens drift og ikke mindst om de forestillinger vi - som bestyrelse - køber ind til jer.

Bestyrelsen har som hovedopgave at indkøbe forestillinger, og det skal jo helst være noget vore medlemmer og andre har lyst til at se, hvorfor lidt fornyelse i bestyrelsen en gang imellem sikkert vil være en god idé, for at sikre at bestyrelsen er en afspejling af medlemmerne. Det øvrige bestyrelsesarbejde er absolut ikke belastende, med ca. 3-4 møder pr. år. Så har man lyst til mere indflydelse er arbejdsmængden ikke afskrækkende. Og selvom man ikke har tid eller lyst il at kaste sig ud i bestyrelsesarbejdet, er man meget velkommen til bare at komme forbi og give sit besyv med.

På bestyrelsens vegne - Torben Just (formand)

.

Download brochuren

Hvis brochuren "ser forkert ud" eller ikke kan læses, kan du gemme den på computeren og åbne den derfra. Hvis ikke du har et "gemme-icon" synligt på skærmen kan du trykke ctrl+s.

Tidligere sæsonerSæson 19-20

I sæson 2019-20 var der 12 forestillinger på programmet. Desværre måtte vi aflyse de sidste to i april pga. Coronasmittefaren.

Download brochuren

Tidligere sæsoner

Hvornår var det nu det var? Tjek de seneste sæsoners programmer her

Sæson 2018-19