Ring til os tirsdag-fredag 10-16 på25 36 90 73

Teaterforening siden 1964

Høje-Taastrup Teaterforening er en forening af teaterinteresserede borgere, grundlagt af en gruppe skolelærere i 1964.
Vi viser professionelle forestillinger i Taastrup Teater & Musikhus, det flotte lokale teater der ligger lige ved Selsmosen. Oprindeligt en del af Selsmoseskolen og tidligere kaldt Selsmosescenen

Teaterforening i 2020

Teaterforeningen viser hver sæson 10-15 forestillinger. I sæson 2020/21 viser vi 8 forestillinger i Taastrup Teater og Musikhus, som de seneste år har fået forbedret lydanlægget betragteligt og dermed optimeret lydoplevelsen, uanset hvor i salen man sidder.

Sekretæren tager imod

Teaterforeningen har siden 1974 haft en ansat sekretær til at varetage de administrative opgaver. Siden 2012 har det været Susanne Loft der har haft opgaven. Hende møder du i receptionen i Taastrup Teater og Musikhus to dage om ugen.

Bestyrelsen bestemmer

Teaterforeningen ledes af en bestyrelse.

Bestyrelsen består pt af 9 medlemmer og en suppleant.

Bestyrelsesmedlemmerne vælges på foreningens generalforsamling der afholdes hvert år i september. Se vedtægter.

Tirsdag 8. september 2020 kl. 19.30

Generalforsamlingen afholdes i Taastrup Teater & Musikhus.
Vil du gerne have indflydelse på fremtidige aktiviteter i din forening? - give dit besyv med omkring repertoirevalget? Har du kommentarer til den forgangne sæson - eller gode idéer til den nye?Hvis du var medlem i sæson 2019-20 kan du stille op til bestyrelsen. Er du først blevet medlem i denne sæson, har du stemmeret og så er du selvfølgelig meget velkommen til at deltage i snakken.

Foreningen giver en kop kaffe med lidt sødt til.

Når vi tager på indkøbDet årlige teaterseminar

Hvert år i november deltager hele bestyrelsen i Danmarks Teaterforeningers store Teaterseminar. I løbet af en weekend præsenteres omkring 100 forestillinger - så er det bare at vælge.

Teaterforeningens bestyrelse

Mød bestyrelsen