Ring til os tirsdag-fredag 10-16 på25 36 90 73

Teaterforening siden 1964

Høje-Taastrup Teaterforening er en forening af teaterinteresserede borgere, grundlagt af en gruppe skolelærere i 1964.
Vi viser professionelle forestillinger i Taastrup Teater & Musikhus, det flotte lokale teater der ligger lige ved Selsmosen. Oprindeligt en del af Selsmoseskolen og tidligere kaldt Selsmosescenen

Teaterforening i 2021

Teaterforeningen viser hver sæson 10-16 forestillinger. I sæson 2021/22 viser vi 10 forestillinger i Taastrup Teater og Musikhus, som de seneste år har fået forbedret lydanlægget betragteligt og dermed optimeret lydoplevelsen, uanset hvor i salen man sidder.

Torsdag 8. september 2022 kl. 19.30

afholdes næste Generalforsamlingen  i Taastrup Teater & Musikhus.

Vil du gerne have indflydelse på fremtidige aktiviteter i din forening? - give dit besyv med omkring repertoirevalget? Har du kommentarer til den forgangne sæson - eller gode idéer til den nye? Så er du altid meget velkommen til at møde op til generalforsamlingen. Datoen annonceres i vores sæsonprogram.

Foreningen giver en kop kaffe/te med lidt sødt til.

Se dagsordenen her

Bestyrelsen bestemmer

Teaterforeningen ledes af en bestyrelse.

Bestyrelsen består pt af 9 medlemmer.

Der er for tiden ingen suppleanter.

Bestyrelsesmedlemmerne vælges på foreningens generalforsamling der afholdes hvert år i september. Se vedtægter.

Sekretæren tager imod

Teaterforeningen har siden 1974 haft en ansat sekretær til at varetage de administrative opgaver. Siden 2012 har det været Susanne Loft der har haft opgaven. Hende møder du i receptionen i Taastrup Teater & Musikhus to dage om ugen.

Når vi tager på indkøbDet årlige teaterseminar

Hvert år i november deltager hele bestyrelsen i Danmarks Teaterforeningers store Teaterseminar. I løbet af en weekend præsenteres omkring 100 forestillinger - så er det bare at vælge.

Teaterforeningens bestyrelse

Mød bestyrelsen