Ring til os tirsdag-fredag 10-16 på25 36 90 73

Værd at vide

ABONNEMENTSRABAT

For at få abonnementsrabat skal man købe medlemskab og min. 4 forestilinger samlet. Medlemskab gælder kun for et år. Der opnås også rabat på efterfølgende køb i sæsonen. Husk blot at gøre opmærksom på det hvis du henvender dig i billetkontoret. Ved onlinekøb skal du logge dig ind og systemet husker at du skal have abonnementsrabat.

MEDLEMSFORDELE

Som medlem af teaterforeningen får man forud for sæsonstart tilsendt 2 sæsonprogrammer i adresseret kuvert - så er der også et til naboen eller kollegaen. Programmet udsendes ca. 14 dage før sæsonens sidste forestilling som er et forårsarrangement med spisning inden aftenens forestilling.

Fra tid til anden kan man opnå rabat hos andre udvalgte arrangører og der kommer ind i mellem andre kulturtilbud, som henvender sig til medlemmerne.

TEATERFROKOST I KULTURCENTRET

I sæson 2024/25  er det igen blevet muligt at kombinere teaterturen med en frokost i Kulturcentrets café, når forestillingen spiller en lørdag.

Kulturcaféen tilbyder en lækker frokost bestående af 3 stykker håndmadder og en øl / vand  for 85 kr. Frokosten skal bestilles senest onsdag ugen før forestillingen og kan KUN ske via dette link: https://place2book.com/da/sw2/sales/event_list/EM12170/hojetaastrupteaterforening

Vores spillesteder

Taastrup Teater & Musikhus