SÆSON 19/20

Høje-Taastrup Teaterforening
Medlemsfordele

Som medlem får man mulighed for at købe billetter til abonnementspris, hvis man bestiller mindst 4 forestillinger.

Og man kan gå i teatret hos vores "naboer" - teaterforeningerne i Københavnsområdet til abonnementspris.

Derudover får vi indimellem tilbud fra andre kulturudbydere, hvor der typisk er tale om en rabat på billetter.

Som medlem får man tilsendt sæsonprogrammet med post ca. 14 dage før det kommer frem i kulturhusene, på bibliotekerne og på rådhuset.

Endelig har man som medlem mulighed for at søge indflydelse i foreningen ved at deltage i generalforsamlingen. Her kan man sagtens være med til at debatterer emner der vedrører såvel drift som repertoire, selvom man ikke har lyst eller tid til at gå med i bestyrelsesarbejdet - hvis man på den anden side brænder for at deltage i bestyrelsen, er der naturligvis også mulighed for at stille op til det.

Et medlemskab koster 20 kr. Hvis man er med i en gruppe der bestiller billetter sammen, vil opkrævningen for medlemskab typisk blive sendt til det enkelte medlem (ellers går man jo glip af at modtage sæsonbrochuren med posten og de mails der kommer ud i løbet af året - da det kræver selvstændig registrering i billetsystemet). Desværre har disse mails en tendens til at ryge i Spam/Uønsket post, så tjek lige engang imellem og især i juli hvor de fleste opkrævninger sendes ud.

Høje-Taastrup Teaterforening Tlf: 25 36 90 73, tirsdag-fredag 10-16
Kjeld Abells PladsKontor: onsdag 10-15 / torsdag 10-16